کیپا با ۱۶ هزار نقطه خرید، جایگاه رهبری‌اش در زیرساخت اعتباری را تثبیت کرد

سرویس: کسب و کار کدخبر: ۷۵۲۰۷۹
کیپا با ۱۶ هزار نقطه خرید، جایگاه رهبری‌اش در زیرساخت اعتباری را تثبیت کرد
کیپا با ۱۶ هزار نقطه خرید، جایگاه رهبری‌اش در زیرساخت اعتباری را تثبیت کرد

خدمات زیرساخت اعتباری شرکت توسعه تبادلات پایا (کیپا) با اتصال به بیش از ۱۶ هزار نقطه خرید در حوزه مختلف مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، برندهای لوازم خانگی و پلتفرم‌های آنلاین، جایگاه خود را به‌عنوان رهبر ارائه زیرساخت فروش اعتباری ایران تثبیت و امکان فروش اعتباری را بدون نیاز به تیم فنی برای کسب‌وکارها فراهم کرده است.

زیرساخت اعتباری کیپا به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا بدون نیاز به تیم فنی، فروش اقساطی و اعتباری را با برند خودشان پیاده‌سازی کنند. این مدل که با عنوان White-Label شناخته می‌شود، تاکنون در صنایع مختلفی از جمله بانک‌های اصلی و بزرگ کشور، خرده‌فروشی‌ها و صنایعی دیگر مانند گردشگری، لوازم خانگی و خدمات آنلاین مورد استفاده قرار گرفته است.

با گسترش این شبکه و افزایش همکاری با پذیرندگان بزرگ، کیپا عملاً به لایه‌ هوشمند اعتبار در اقتصاد دیجیتال ایران تبدیل شده است؛ زیرساختی که امکان ارائه‌ خدمات اعتباری در مقیاس بزرگ و قابل ارتقا را برای برندها و بانک‌ها فراهم می‌کند.

این مسیر بخشی از مأموریت کیپا، برای توانمندسازی کسب‌وکارها، تسهیل دسترسی به اعتبار و ایجاد رشد پایدار در اکوسیستم مالی کشور است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین‌ها
کارگزاری مفید